روش های افزایش فروش توسط اپلیکیشن های موبایلی فروشگاهی

شهریور 14, 1394 | بازاریابی اینترنتی

 

دو کار مهم در اپلیکیشن های فروشگاهی موبایلی که موجب افزایش سود و افزایش فروش محصولات می شوند.

همه این روزها شدیدا به دنبال این هستند که کسب و کار اینترنتی و یا بهتر بگوییم بازاریابی اینترنتی خود را با بازاریابی سیار و موبایل مارکتینگ، بهینه کنند و با استفاده از این فرصت ها، بر ارزش کسب و کار خود بیفزایند. اما در مشاوره با آرتا مارکتیگ، بسیاری از بازاریابان می پرسند، چگونه می توانیم با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل، مشتریانمان را برای خودمان نگه داریم.

البته برخی هم می پرسند درساختن اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی خود چه آیتم هایی لحاظ کنیم که مشتری وفادار بماند؟ یا اینکه یک نرم افزار فروشگاهی باید چه ویژگی هایی داشته باشد که مشتری آن را دوست بدارد و همیشه آن را روی گوشی خود نگهدارد. به طور کلی، دغدغه های اصلی کسب و کار های کوچک در تجارت با اپلیکیشن موبایلی اختصاصی پیش از این مورد بررسی آرتا مارکتینگ قرار گرفته بود که می توانید گزارش جامع آن را در لینک مذکور بخوانید. 

تمام این سوالات به جا هستند اما بیایید با هم در مورد اپلیکیشن هایی صحبت کنیم که بسیاری از کسب و کارها از آن سود دریافت کرده اند.

بسیاری از اپلیکیشن ها هستند که به عنوان مقر فروش در موبایل ها به کار می روند اما متاسفانه، چنان که باید سود آور نیستند، بنابراین ، باید حتی اپلیکیشن ها را هم به گونه ای متفاوت بهینه کرد تا بتواند کانال سود آوری برای فروشگاه های اینترنتی باشد

یکی از چیزهایی که می تواند در فروشگاه های موبایلی، مد نظر قرار بگیرد، خاصیت ارسال نوتیفی است که موجب می شود با آن، مدیر فروشگاه در زمان های واقعی با کاربران در ارتباط باشد. ارسال نوتیفی های هوشمند، برای وقتی که فرد در مکانی نزدیک به فروشگاه واقعی قرار دارد، می تواند یکی از امکاناتی باشد که بر جذب و وفاداری مشتری می افزاید. یکی دیگر از چیزهایی که تقریبا به خلاقیت فروشنده ربط دارد، این است که برای مشتری ها تنوع آفرینی کند و برایشان، پیشنهادات هیجان انگیز، مثل تخفیف های بسیار ویژه ارسال کند. چنین کاربری همیشه منتظر این حرکت ها از سمت فروشگاه خواهد ماند بنابراین هرگز اپلیکیشن شما را از روی گوشی خود حذف نمی کند.

همچنین ارائه ی کوپن های تخفیفی برای خرید های مستمر و مشخص، یا ارسال نوتیفی برای کاربران، برای اطلاع از محصولات جدید، همه و همه می توانند مخاطب را بیشتر درگیر شما نمایند. انواع استراتژی های کوپن تخفیف برای فروش بیشتر با اپلیکیشن سفارشی موبایل مبحث جدیدی است که به تازگی، آرتا مارکتینگ بدان پرداخته است، بنابراین اگر به دنبال روش های الهام بخش برای ایجاد کوپن های تخفیفی و حمایتی هستید می توانید از این مطلب، ایده های عالی دریافت کنید.

البته پتانسیل های فروشگاه های موبایلی بسیار زیاد است که کم کم، برای کاربران و بازاریابان در بازاریابی سیار مشهود می شود. بنابراین همین حالا و همین ساعت به فکر توسعه و مدرنیته کردن بازاریابی خود باشید تا از رقبا عقب نمانید.

سامانه فروشگاه ساز لایــو گالری، به عنوان اولین فروشگاه ساز اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی در ایران، ابزاری به روز، کم هزینه و هوشمند برای گسترش تجارت آنلاین شما و به حداکثر رساندن درآمد فروشگاهتان است! فقط کافیست اطلاعات فروشگاه و محصولاتتان را وارد کنید ، همان لحظه اپلیکیشن اختصاصی و وب سایت فروشگاهیتان آماده است
 با لایــو گالری حتی می توانید نمای فروشگاه موبایلی و وب سایتتان را 
سفارشی کنید و ویترین موبایلی فروشگاهتان رابه سلیقه خود بچینید
 از این پس مشتریان شما به راحتی و در هر لحظه می توانند لیست به روز محصولات شما را ببینند ، با شما بصورت زنده در ارتباط باشند و حتی سفارش آنلاین دهند