چگونه فروشگاه MonkeysAndMore از زیر زمین به اوج رسید؟

آبان 22, 1394 | اپلیکیشن

 

کسب و کارهای اینترنتی این روزها رونق بسیاری پیدا کرده اند. اینترنت و بازاریابی اینترنتی این قابلیت را دارد که شما به عنوان یک فروشنده بتوانید بازار خود را در دنیای مجازی نیز گسترش دهید. در این مطلب می خواهیم به شیوه ی موفقیت آمیز یک فروشگاه ساده و کوچک بپردازیم.

لطفا در مورد کسب و کار خود برای ما بگویید؟ ایده ی اولیه شما از کجا درخشید؟

ما از ابتدا علاقه ی زیادی به درست کردن اسباب بازی برای بچه ها داشتیم. این موجب شد که فکر های تازه ای به ذهنمان برسد و با کمترین امکانات میمون های جورابی را برای فروش درست کنیم و بدین صورت ایده های خود را عملی کنیم .

در واقع میمون های جورابی، یکی از جمله عروسک های قدیمی و سنتی است که بسیاری از بزرگسالان آن را می شناسند و از آن خاطره دارند. نکته مهمی که وجود دارد دوام این عروسک هاست چرا که می توان مدت های زیادی آن ها را نگهداری کرد و حتی می توان آن ها را شست.

ما در زیر زمین خانه مان، شروع به درست کردن این عروسک ها کردیم و از اینترنت نیز برای پیدا کردن تامین کننده استفاده کردیم.اینترنت در این وادی کمک زیادی به ما کرد تا موفقیتمان را سریع تر از چیزی که فکرش را هم بکنیم مشاهده کنیم.

داستان اولین فروشتان باید حتما هیجان انگیز باشد. آیا اینگونه نیست؟

بله دقیقا. برای هر فروشنده ای اولین فروش هیجان انگیز است.

خب برای ما از این اتفاق هیجان انگیز بگویید؟ کدام کانال ها برای فروش شما بهترین تاثیر داشته است؟

ما برای اولین بار از یک فروشگاه ساز استفاده کردیم و سریعا عروسک هایمان را در آن قرار دادیم. حدود دو ساعت بعد از اینکه، اولین محصول را به فروشگاه اضافه کردیم، اولین فروش ما ایجاد شد. این برای ما خیلی لذت بخش بود که، محصولاتمان را به طور آنلاین به نمایش گذاشته ایم و کاربران از خرید آن ها استقبال می کنند.

ما به وسیله ی توییتر و فیس بوک هم، بازدید کننده های زیادی داشتیم. البته فروشگاه ما و برند ما، روز به روز به وسیله ی بازاریابی دهان به دهان، شهرت پیدا کرد تا اینکه به موفقیت رسیدیم.

 

شما در کسب و کار خود، از چه اپلیکیشن ها و امکاناتی استفاده کردید که حالا در نقطه ی رضایت بخشی ایستاده اید؟

امکانات بازاریابی که در فروشگاه ساز خود در اختیار داشتیم، فیس بوک و توییتر به عنوان سه کانالی بودند که در موفقیت ما نقش داشتند. یکی از این امکانات رد پای مشتریان بود که می توانستیم بفهمیم مشتری ها بیشتر به دنبال چه محصولاتی هستند. ما استراتژی های بازاریابی خود را از این طریق، باز بینی می کردیم و در فروش های ویژه، شاهد خرید های مکرر مشتری ها بودیم.

ما به محض اینکه یک سفارش می گرفتیم، سریعا شروع به ساخت آن می کردیم و برای مشتری ارسال می کردیم. در فروشگاه ما، محصولات باید به طور دستی درست شوند و این کمی زمان بر است، اما حقیقتا محصولاتی که ما بدست مشتری می رساندیم واقعا با کیفیت بوده و هستند.

شما برای کسب و کارهای جدید چه پیشنهادی دارید؟

توصیه ی من به فروشنده های جدید این است که از امکانات آنلاین برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. آنها باید در هدفی که دارند استقامت داشته باشند و سریع خستخ نشوند. فروش آنلاین کمی زمان بر است اما زمانی که فروشگاه شما به مرحله ای رسید که فروش داشته باشد، مطمئنا ترافیک خوبی از خریداران را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

فروشگاه monkeysandmore، در سال 2014 فعالیت خود را شروع کرد و در کمتر از یک یا دو سال توانست با استفاده از امکانات اینترنتی به بهترین جایگاه برسد. این فروشگاه با مشاهده ی استقبال کاربران از خرید اسباب بازی به طور آنلاین، محصولات خود را توسعه داد، به طوری که حالا در این فروشگاه عروسک های مختلفی ساخته می شوند و به فروش می رسند.

سامانه فروشگاه ساز لایوگالری، به عنوان اولین فروشگاه ساز موبایلی در ایران، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد، تا در کمترین زمان ممکن، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. کافیست در سامانه ثبت نام کنید، محصولات خود را وارد کنید، و بلافاصله وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی خود را مشاهده کنید.  در این باره می توانید پیشنهاد خود را پیرامون فروشگاه ساز لایوگالری از طریق این فرم، ارسال نمایید یا همین حالا با ما تماس بگیرید.

شما به عنوان فروشنده می توانید هر گونه محصولی را در فروشگاه خود، معرفی کنید و با دریافت اپلیکیشن های فروشگاهی خود، برای iOS و اندروید، مشتریانتان را به خود وفادار کنید و آنان را با طرح های سودمند، به خرید های مکرر ترغیب کنید.